Navigace
Překročení obvodu
Přeběhněte pole a projděte otvorem ve zdi. Okolí je poměrně tmavé, takže k orientaci na poli použijte svítilnu (L).
Projděte kanalizačním tunelem
Zničte barikády a zámek
Pokračujte kanalizací, dokud nedojdete ke dveřím zablokovaným dřevěnými barikádami. Zničte barikády tak, že do nich udeříte pažbou zbraně. Nezapomeňte sebrat volnou lékárničku hned vedle dveří!
Dále jděte chodbou a pomocí nože (1) nebo zbraně pro boj zblízka (V) zničte zámek na dveřích. Miřte na tělo zámku, abyste ho okamžitě zničili (nikoliv na zámek).
Proběhněte kolem anomálie
Uvnitř stok počkejte, až Teslova anomálie zmizí, a pak sprintujte k cestě na levé straně. Musíte být rychlí, protože anomálie se po chvíli znovu objeví.
Podél kanalizační stoky bude na zemi ležet také několik mrtvých vojáků. Můžete z nich ukořistit AKM-74u, stejně jako nějaké obvazy.
Vyjděte z kanalizačního systému
Z cesty, kterou jste právě vstoupili, pokračujte vpřed a měli byste spatřit východ, který vás vyvede z kanalizace. Jakmile vyjdete, připravte se na boj, protože cestou narazíte na několik mutantů.
Jděte do domu za stokami
Následujte waypoint mise, který vás zavede k domu. Uvnitř domu vylezte po žebříku, abyste se dostali do 2. patra, a nedaleko domu uvidíte bunkr.
Dostaňte se do mobilní laboratoře
Opusťte dům a vydejte se do vědcova bunkru. Vylezte po žebříku a otevřete poklop umístěný uprostřed střechy bunkru. Slezte po žebříku dolů a vstupte do laboratoře.
Najděte a prohledejte Nehodovo tělo
Ihned po sestupu po žebříku se otočte doprava a vyjděte chodbou. Dejte se doleva a kroužte kolem, dokud nenajdete mrtvého vědce jménem Anton Nehoda. Vyrabujte Nehodovo tělo, abyste získali PDA, a pak si ho poslechněte.
Získání informací o skenovacích bodech
Vraťte se k dřívějšímu žebříku a vstupte do místnosti vedle něj – do té s červeným světlem a dalším mrtvým vědcem uvnitř. Interagujte s notebookem na stole a zkopírujte data.
Poté se s vámi spojí muž vysílačkou a zeptá se vás, co se souřadnicemi uděláte. Řekněte mu, že na to přijdete sami.
Najděte artefakt v anomálním poli.
Použijte detektor k nalezení artefaktu.
Vyjděte z bunkru hlavní chodbou. Vybavte se detektorem a vydejte se do nedalekého anomálního pole hledat artefakt Slug. Detektor by měl rychle pípat, pokud jste v jeho blízkosti. Artefakt by pak měl vyskočit ze země, jakmile budete v jeho blízkosti.
Zabij Bloodsuckera
Po sebrání artefaktu Slug zabijte Bloodsuckera, který na vás okamžitě zaútočí. Bloodsuckeři mají schopnost maskovat se v prostředí, ale přesto můžete poznat, kde se nacházejí, díky hluku, který budou vydávat při šlápnutí na trávu, nebo podle jejich vrčení.
Rozmístěte skener na skenovacích bodech
Skenovací bod č. 1
Postupujte podle waypointu, dokud nedojdete k anomálii ve tvaru bubliny na zemi poblíž rádiové věže. Přistupte k ní, nastavte skener a poté se kousek vraťte do bezpečné vzdálenosti.
Věž by pak měla spadnout směrem ke zdi, čímž se vám vytvoří cesta. Seberte skener a poté přejděte na další místo.
Začněte skenovat v bodě č. 2
Projděte otvorem ve zdi a vydejte se směrem k druhému bodu skenování, který se nachází uvnitř jeskyně. Cestou budete muset bojovat s nepřátelskými vojáky, takže buďte opatrní. Budete se také muset pohybovat rychle, protože v oblasti je přítomna radiace.
Opět umístěte skener poblíž anomálie a poté, co oblast proskenuje, jej opět seberte.
Nechte své věci v trezoru
Před umístěním skeneru na třetí skenovací bod můžete nechat všechny své věci uvnitř trezoru v domě vedle skenovacího bodu. Je to proto, že po této misi přijdete o všechny předměty v inventáři.
Pokud jste své věci nechali uvnitř trezoru, budou bezpečně uloženy a můžete se pro ně vrátit později po skončení mise.
Začněte skenovat v bodě č. 3
Položte skener na třetí a poslední bod skenování a ukončete tak misi.