Navigace
Vydejte se na cestu do Zalissy
Po cestě tam a zase zpátky, se probudíš uprostřed anomálního pole a budeš mít k dispozici pouze Bolt (díky Richterovi). Hoď šroub na gravitační anomálie, abys je na krátkou dobu rozptýlil. Během malého okna, kdy zmizí, přebíhejte, dokud z oblasti neuniknete.
Jakmile se vymaníte z anomálního pole, pokračujte v plnění cílů mise A Tough Awakening – mise, která se zúží na „projděte si cestu do Zalissy“. Udělejte si z toho prioritu, protože Zalissya bude vaší základnou pro všechny mise, které budete plnit v Malé zóně.
Navštivte bar Zalissya
Jakmile se ocitnete v Zalissyi, vaším dalším úkolem bude najít další informace o Pájce. Chcete-li postoupit, vydejte se do baru Zalissya, kde narazíte na kapitána Zotova, který obtěžuje Gaffera. Poté, co ho vyslechnete, promluvte s barmanem Warlockem a zeptejte se ho na Soldera.
Zjistěte informace o Solderovi
Volby
Zeptejte se Richtera na Solder Zeptejte se kapitána Zotova na Solder
Na místo pobytu Soldera se můžete zeptat Richtera nebo kapitána Zotova. Oba muži vás požádají, abyste vyhledali osobu jménem Squint a získali od něj Wardovy senzory, než vám prozradí nějaké informace o Solderovi. Richter bude mít delší ze dvou cest, ale pokud se postavíte na stranu Zotova, budete v dohledné době spolupracovat s Wardovou frakcí.
Zeptejte se Richtera na Soldera
Jděte do Gafferova domu, kde bude i Richter, a zeptejte se ho na místo pobytu Soldera. Poté budete muset splnit vedlejší úkol Neviditelné sítě, abyste se dozvěděli, kde se nachází Squint, kterého budete muset později také vystopovat, abyste získali Wardovy senzory pro Richtera.
Průchod neviditelnými sítěmi
Zeptejte se kapitána Zotova na Soldera
Promluvte si s kapitánem Zotovem a on bude souhlasit, že se s vámi podělí o informace o Solderovi také za předpokladu, že mu pomůžete najít Squinta a získat zpět senzory, které vzal. Místo vedlejší mise Neviditelné sítě se tak budete muset vydat do skladiště, které obývá bandita jménem Mug, a zajistit od něj informace o Squintově poloze.
Dokončete úkol Jehla v kupce sena
Volba Jehla v kupce sena
Dejte senzory Richterovi Dejte senzory kapitánu Zotovovi.
A Needle in a Haystack (Jehla v kupce sena) je hlavní mise, která se vyskytuje během hry Behind Seven Seals (Za sedmi pečetěmi). Poté, co se Richtera nebo Zotova zeptáte na Pájku, spustíte tuto misi, která vás vyzve, abyste získali senzory Warden od pronásledovatele jménem Squint. Jakmile senzory získáte, budete si muset vybrat, zda je dáte Richterovi, nebo kapitánu Zotovovi.
Dát je Richterovi je delší ze dvou cest, ale později vás čeká interakce s frakcí Jiskra. Na druhou stranu, když ho dáte Zotovovi, získáte si přízeň frakce Ward. Kvůli bezprostředním důsledkům budete muset při Richterově cestě udělat další krok, než budete moci vstoupit do Sféry, později v misi.
Průchod jehlou v kupce sena
Dejte Richterovi senzory
Pokud dáte Richterovi senzory, budete se muset vydat do opuštěného komunikačního uzlu Sféry, kde budete muset získat informace o tom, jak se dostat do zařízení IPSF. To zahrnuje nutnost projít gravitačním anomálním polem a bojovat s Poltergeistem uvnitř rozbočovače.
Předejte senzory kapitánu Zotovovi
Pokud dáte senzory kapitánu Zotovovi, můžete přeskočit na krok Dostat se dovnitř koule. Hráči, kteří zvolí tuto možnost, budou mít misi jednodušší, protože se zbaví značné části práce. Mějte však na paměti, že pokud se s nimi takto brzy spojíte, budete v několika dalších misích plnit úkoly pro Warda.
Jdi do opuštěného komunikačního centra Sféry
Obejděte anomálie a vstupte do komunikačního centra
Vchod do opuštěného komunikačního uzlu Sféry je obklopen gravitačními anomáliemi. Použijte šrouby, abyste anomálie odhalili a náhodou na ně nešlápli. Pomalu a opatrně se vydejte k velkému otvoru u bunkru.
K otevření vchodu použijte starý klíč
Sejděte po schodišti dolů a zasáhněte do zamčených dveří. Z inventáře vyberte Starý klíč a odemkněte je.
Prohledejte těla vojáků IPSF
Hledejte mrtvá těla
Sestupte do nižších pater komunikačního centra, dokud nenajdete skupinu brutálně zavražděných vojáků vedle terminálu s ovládacím panelem. Jakmile se přiblížíte k tělům, náhle se objeví poltergeist.
Porazte poltergeista
Poltergeist není zcela neviditelný a stále můžete vidět jeho entitu v podobě šedého kouře. Střelte do kouře, abyste mu způsobili poškození. Mějte na paměti, že může zvedat předměty a házet je po vás. Když se tak stane, můžete se schovat za sloupy, abyste se vyhnuli poškození.
Seberte vzkaz od mrtvého vojáka
Prohledejte tělo mrtvého vojáka ve vězeňské cele a seberte vzkaz. Z lístku byste měli zjistit kód tunelu, který je 2765.
Jděte do budovy IPSF
Opusťte komunikační centrum a vydejte se na východ směrem ke Kouli. Po příchodu zabijte vojáky hlídkující v okolí, včetně toho nahoře na strážní věži. Vydejte se dovnitř areálu a vstupte do budovy IPSF (budova se střechou ve tvaru koule).
Vstupte do suterénu
Sejděte do suterénu, vchod by měl být na hlavní chodbě. Uvnitř budou nepřátelští vojáci. Můžete je buď v klidu zabít, nebo se do nich pustit se zbraní v ruce. Nejlepší možností je zde utajení, protože stráže si vaší přítomnosti vůbec nevšimnou.
Nalezení pájky
Jakmile se dostanete do úzké chodby se dvěma cestami, vydejte se pravou cestou a pokračujte vpřed, čímž spustíte cutscénu se Solderem.
Postavte se Solderovi
Po vášnivé hádce se Solderem dostanete na výběr, zda ho zastřelíte, nebo omráčíte. Vaše volba zde určí obtížnost jedné z hlavních misí, později v příběhu.
Měl bys Soldera zastřelit, nebo omráčit?
Opusťte kouli
Opusťte Solderovu místnost
Opusťte místnost, kde jste se setkali se Solderem, a zahněte doprava. Pokračujte vpřed, dokud nedojdete do kotelny, a pak pomocí žebříku vylezte na lávku.
Odchod přes kanály
Z lávky projděte dveřmi vedoucími do kanalizace, kde narazíte na spoustu hlodavců. Až je vyčistíte, prokličkujte malým otvorem s pavučinou. Na druhé straně bude další díra, kterou prolezte.
Sprint přes ozářenou oblast
Vylezte po žebříku nahoru a otevřete dveře. Dostanete se tak na úzkou cestu plnou toxického odpadu, který vám při delším pobytu silně vyčerpá zdraví. Proběhněte jí za neustálého léčení, dokud se nedostanete k východu na druhé straně.
Dokončete misi Závod se smrtí
Při postupu k severnímu nebo západnímu kontrolnímu bodu vás Gaffer kontaktuje ohledně přicházející emise, čímž se spustí mise Závod se smrtí, v níž budete muset vyhledat úkryt v Zalissyi před příchodem emise.
Průchod závodem proti smrti
Jděte na severní nebo západní kontrolní bod
Kontrolní body
Severní kontrolní bod Pontonový most
Pokud jste v misi A Needle in the Haystack (Jehla v kupce sena) předali Richterovi Wardovy senzory, budete muset přejít severní kontrolní bod. Pokud jste je však dali kapitánu Zotovovi, budete muset místo toho přejít přes pontonový most (západní) kontrolní stanoviště.
Severní kontrolní stanoviště
Získejte klíč od Severního kontrolního stanoviště od Gaffera v Zalissyi a poté odemkněte dveře na Severním kontrolním stanovišti. Ty by vás pak měly dovést do oblasti Garbage a mise Za sedmi pečetěmi zde skončí.
Kontrolní stanoviště Pontonový most
Ke kontrolnímu stanovišti Pontoon Bridge se ze Zalissy dostanete tak, že se vydáte západní cestou z města a pojedete stále rovně, dokud nedojdete k malému mostu s vojáky na druhé straně řeky. Přechodem přes most zároveň ukončíte misi.