Jantar (Yantar)

Zelené body na mapě:

1 – východ: Divoká oblast
2 – východ: Laboratoř X16 (musíte ho najít sami, když splníte jeden z hlavních úkolů).

Podrobná mapa lokace Jantar – NPC & důležitá místa:

Důležité postavy NPC (červená barva):

1 – V tomto velkém bunkru narazíte na dvě přátelské NPC postavy. S těmito muži si budete muset promluvit, zejména pokud plánujete dokončit hlavní úkoly.

Profesor Kruglov – s ním jste se již setkali v Divokém území. Kruglov vás opět požádá o ochranu, tentokrát to však bude o něco těžší.

Profesor Sacharov – je jedním ze tří hlavních obchodníků ve hře. Díky tomu mu budete moci prodávat nejrůznější věci. Bohužel při prvním setkání nebude mít Sacharov na skladě nic zajímavého. To se však změní, jakmile se vrátíte z laboratoře X16. Sacharov vám také udělí několik důležitých úkolů. Měli byste také zvážit, zda si od něj nekoupíte nějakou munici.

Důležitá místa (zelená barva):

1 – Zde se nachází velký bunkr. Uvnitř bude bezpečno, nicméně v blízkosti bunkru se nachází spousta příšer, včetně mutantů a zombie. Většinu těchto stvoření budete muset zabít. Naštěstí nebudete mít žádné problémy s jejich odhalením.

2 – Zde narazíte na zničený vojenský vrtulník. Než budete pokračovat v plnění hlavních úkolů, bylo by vhodné celou tuto oblast zabezpečit. Vrtulník je chráněn velkým počtem zombie postav. Buďte opatrní. Některé z těchto bytostí mají u sebe brokovnice.

3 – Na těchto místech se setkáte s mutanty. S těmito tvory jste se setkali při průzkumu laboratoře X18. Zkuste je zabít z větší vzdálenosti. Stejně jako předtím byste měli mířit na hlavu, abyste neplýtvali příliš mnoho munice.

4 – Zde narazíte na opuštěné tábořiště. Tuto oblast budete muset prozkoumat, abyste splnili jeden z hlavních úkolů hry. Bohužel zde nenajdete nic zajímavého, zejména pokud jde o artefakty. Přesto byste měli tuto oblast zabezpečit.

5 – Toto je vchod do komplexu laboratoří. Musíte tam jít, abyste mohli pokračovat v misi v laboratoři X16.

Úkoly v lokaci Jantar (Yantar)

1. Proveďte měření záření

Zadavatel úkolu: Sacharov (Yantar)

Výchozí bod: 1 na mapě

Co je třeba udělat:

  1. a) promluvte si s profesorem Kruglovem (1 na mapě).
  2. b) doprovodí profesora Kruglova na místa měření (2 na mapě).
  3. c) návrat s výsledky do Sacharova (1 na mapě)

Kompletní průchod questem:

Nejprve si budete muset promluvit s Kruglovem. Měl by stát po vaší levici (#1). Jakmile tak učiníte, vyjděte z bunkru a začněte ho sledovat (#2). Buďte opatrní. Jakmile opustíte areál, pravděpodobně si všimnete nových zombií v okolí. Doporučuji, abyste se o tento malý problém rychle postarali.

Narazíte na nový tunel (#1). Budete ho muset použít, abyste se dostali do cíle. Doporučuji, abyste zůstali vpředu, abyste ochránili vědce. Bude provádět měření, avšak velmi brzy se rozhodne vstoupit do tunelu. Uvnitř se nachází několik zombie tvorů (č. 2). Zabijte je z větší vzdálenosti.

Druhá skupina zombie vojáků stojí poblíž východu z tunelu (#1). Jakmile se s tímto problémem vypořádáte, začněte běžet k cíli (#2). Určitě jste toto tábořiště již dříve zajistili, takže se nemusíte obávat Kruglova. Ten vám opět provede měření.

Za pár vteřin se stane něco nečekaného. Náš hlavní hrdina ztratí vědomí. Poté by se na obrazovce měla objevit velmi zajímavá cutscéna. Budete muset počkat, až se náš hrdina probere z bezvědomí. Vyjděte z autobusu a znovu se spojte s Kruglovem (#1). Nyní ho budete muset doprovodit zpět do bunkru (#2). Jakmile bude uvnitř, budete moci tento úkol ukončit. Kruglov si také promluví se Sacharovem. Počkejte, až tento rozhovor skončí. Sacharov vás obdaruje psi-helmou. Tento předmět vám umožní vstoupit do laboratoře X16.

2. Vstupte do laboratoře

Přijato od: Profesor Sacharov (Jantar)

Výchozí bod: 1 na mapě

Co je třeba udělat:

  1. a) najít a zkontrolovat tělo Ghosta (3 na mapě).
  2. b) najděte vchod vedoucí do laboratoře X16 (4 na mapě).

Dokončete průchod questem:

Abyste našli Vasiljevovo tělo, musíte se vrátit ke zničenému vrtulníku (#1). Opět platí, že jste tuto oblast pravděpodobně zabezpečili již dříve, takže se nebudete muset obávat zombie postav. Vasiljev měl oranžový oblek, takže byste neměli mít problémy s nalezením jeho mrtvoly (#2). Nachází se napravo od vrtulníku. Prohlédněte si ji. Díky tomu budete moci pokračovat v druhé části této mise.

Nyní se musíte vydat do severní části mapy. Najděte velký vchod, který vede do komplexu laboratoří (#1). Důrazně doporučuji, abyste si zde uložili svůj dosavadní postup, protože oblast se hemží zombíky a mutanty (#2). Bylo by snadné je zabít brokovnicí, nicméně nedoporučuji prozkoumávat celou oblast. Soustřeďte se pouze na nalezení vchodu do podzemní laboratoře.

Ke vchodu se dostanete, pokud půjdete rovně (#1). Nezapomeňte, že pro úspěch nemusíte zabít všechny příšery. Místo toho se jim snažte vyhýbat, zejména mutantům. Velmi brzy budete moci dojít k cíli (#2). Buďte však opatrní. Je zde několik mutantů a ty musíš zabít. K jejich likvidaci použijte brokovnici (pokud tuto zbraň máte).

Nyní musíte vstoupit do určené budovy. Jděte ke schodišti. Budete muset použít schody, abyste se dostali do nižšího patra (#1). Dostanete informaci o možnosti jít do laboratoře. Zbytek této budovy nebudete muset prozkoumávat, nicméně byste si mohli vzít artefakt z horního patra (#2). Tento úkol skončí, jakmile se ocitneš v laboratoři (do přízemí se budeš muset dostat po schodech).

3. Zjistěte, co se stalo s Ghostem – část 2

Obdrženo od: tento úkol se spustí automaticky, jakmile si vyzvednete flash disk ze Strelokovy skrýše.

Výchozí bod: Výzkumný Institut Agroprom – Podzemí

Co je třeba udělat:

  1. a) zjistit, co se stalo s Ghostem (1 na mapě).

Kompletní průchod questem:

Tuto misi budete moci dokončit, jakmile si promluvíte se Sacharovem. Poskytne vám druhý úkol, který zahrnuje vstup do podzemní laboratoře. Duchovo tělo najdete uvnitř laboratoře X16. Bylo popsáno v další části mého průvodce.

4. Vyjděte z laboratoře – část 2

Získáno z: tento úkol se spustil automaticky během průzkumu laboratoře X16.

Výchozí bod: Laboratoř X16

Co je třeba udělat:

  1. a) útěk z laboratoře tajným tunelem (5 na mapě – jedná se o východ z tunelu).
  2. b) znovu si promluvte s profesorem Sacharovem (1 na mapě).

Kompletní průchod questem:

Toto je druhá část úkolu, který začal v poslední místnosti Laboratoře X16. Budete muset projít velmi dlouhým tunelem. Důrazně doporučuji, abyste si z inventáře vybrali brokovnici, hlavně proto, že budete muset zabít několik mutantů (č. 1). S těmito tvory se budete setkávat poměrně pravidelně. V oblasti se také vyskytují zombie vojáci. Nezapomeňte zkontrolovat všechna těla, zda v nich není munice a lékařské potřeby. Kromě toho se budete muset vyhnout ohnivé pasti (#2). Jakmile to uděláte, zahněte doleva a pokračujte vpřed.

Brzy se setkáte s dalšími zombie. Jakmile dorazíte na malou křižovatku, vyberte si tunel, který se nachází vpravo (#1). Zde se nacházejí další mutanti, o které se musíte postarat (#2). Po každém boji si nezapomeňte hru uložit. Jakmile vyplýtváte všechny náboje do brokovnice, přepněte na samopal. Nezapomeňte tyto příšery zabíjet z větší vzdálenosti.

Brzy narazíte na dlouhý tunel. Buďte opatrní, protože se zde nachází obrovský mutant (#1). S tímto typem tvora jste se již vypořádali při průzkumu laboratoře X18, takže byste měli vědět, že ho budete muset zlikvidovat z větší vzdálenosti. Dobrým nápadem je také použití granátů. Až bude příšera mrtvá, najděte zničenou část mříže (č. 2). Budete muset provést skok na druhou stranu. Pomocí žebříku vyjděte z kanalizace. Důrazně doporučuji, abyste si zde uložili svůj postup.

Nevšímejte si vojenského vrtulníku, který bude létat nad celým sektorem. Nebude na vás útočit. Použijte nedaleké schody (#1). Cílem zde bude přeskočit plot. Jakmile se vám to podaří, začněte běžet směrem k bunkru. Budete si muset promluvit s profesorem Sacharovem. Výsledkem bude ukončení tohoto úkolu. Měli byste také zvážit obchodování se Sacharovem. Jak jste si asi všimli, v jeho inventáři se objevil nový typ zbroje – SEVA Suit (č. 2). Jedná se o velmi silné brnění, takže si ho zkuste koupit. Měli byste mít hodně peněz, takže by to neměl být problém. Sacharov vám také udělí vedlejší úkol, který však nemusíte dokončit.

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře