Call of Pripyat – Souhrnné informace

Události hry STALKER: Call of Pripyat se rozvíjí krátce po konci hry STALKER: Shadow of Chernobyl. Po objevení otevřené cesty do centra Zóny, se Ukrajinská vláda rozhodla spustit rozsáhlou vojenskou operaci nazvanou „Fairway“, zaměřenou na převzetí CNPP pod její plnou kontrolu.

Tato operace měla za úkol vyslat první vojenskou jednotku která měla podniknout letecký průzkum pro zmapování detailních rozvržení anomálií v Zóně. Po té, za pomoci těchto map měly být do Zóny vyslány vojenské oddíly.

Během těchto příprav ale operace ztroskotává. Většina helikoptér se zřítila z neznámých důvodů. Kvůli zajištění podrobných informaci a důvodů, proč operace ztroskotala, vysílá Ukrajinská vláda svého agenta do Zóny. Od této chvíle všechno závisí na hráči.

  • fotorealistická Zóna, město Pripyat, vlaková stanice Yanov, továrna Jupiter, vesnička Kopachi, a mnohem více lokací vytvořených dle skutečných předobrazů.
  • Nový příběh, spousta nových charakterů
  • Vylepšený systém postranních úkolů
  • Noví nepřátelé, „Chiméra a Burer“, nové chování a schopnosti příšer.
  • Nový systém A-life, vytvořen na základě zkušeností z předchozích dílů
  • Emise konstantě ovlivňující Zónu
  • Možnost spánku přidána do hry
  • Nový uživatelský interface
  • Možnost pokračovat ve hře i po dokončení hlavní příběhové linie
  • Hra je připravována na enginu X-ray 1.6

  • V listopadu 2009 hru vydá bitComposer Games ve státech Německa, Rakouska a Švýcarska. Zbytek Evropy a Ameriky se dočkají až na jaře 2010
  • Hra vyjde 2.řijna 2009 pro PC v Rusku a Ukrajině.
  • Call of Pripyat poběží opět na zdokonaleném X-Ray enginu od ukrajinského studia GSC Game World ve verzi 2.5.
  • Call of Pripyat bude add-on k základní hře Stalker. Ovšem nebude potřeba, základní hra, tudíž je to další datadisk stejně jako Clear Sky.
  • Děj začne pár dní po závěrečných událostech v Shadow of Chernobyl. Nejedná se tedy o prequel.
  • Vžijeme se do role důstojníka Alexandera Degtyareva z ukrajinské bezpečnostní služby, jež má za úkol objasnit zvláštní údálosti v Zóně.
  • Ve hře se objeví tři frakce, do nichž nebude možnost vstoupit (omezila by se nám totiž možnost prozkoumat některé nepřátelské lokace a místy až znemožnila).
  • Čeká na nás cirka 70 vedlejších questů, které nemají být jednouduché až strohé jako v předchozích dílech, ale naopak značně rozmanité.
  • Hra nabídne také nové artefakty, zbraně a duo nových monster.
  • Stalkerů nebude tolik jako v předešlých dílech. Pár usedlíků však potkat můžeme.
  • tvůrci nehodlají některak měnit multiplayer mód, nýbrž se hodlají zaměřit spíše na hlavní dějovou linii v singleplayeru
  • umělá inteligence (AI) zvířat a mutantů, prošla úplnou změnou. Pohyby bytostí mají být nyní mnohem reálnější a přirozenější.
  • po dohrání hlavní kampaně bude ve hře zpřístupněn freeplay režim, kde budete moci pokračovat ve hře i po dokončení hry. Můžete tak dohrát všechny vedlejší questy nebo prozkoumat křížem krážem celou Zónu
  • Do hry se vrací možnost spánku. A to na základnách nebo v táborech stalkerů.
  • Česká lokalizace ze strany CDProjektu, jež měl na starosti předešlé dva díly, zatím neohlášena.
  • Světový distributor pro hru je společnost bitComposer Games.

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře