Stalker: Call of Pripyat – Návod - Zaton – kompletní průvodce

Níže si můžete pročíst kompletní návod lokací Zaton ve hře Stalker: Call of Pripyat. Průchod veškerými úkoly a také mapy, kde jednotlivé questy najít.

Mapa úkolů v lokaci Zaton

0. Emise

Po vyslechnutí hlášení rádia o příchozí emisi byste měli rychle najít úkryt. Nejbližší úkryt bude automaticky označen na mapě. Nemusí to být budova, postačí i jeskyně nebo velká díra. Jakmile tam budete, počkejte na další hlášení, tentokrát o konci emise. Přežít na otevřeném prostranství bez pořádné medicíny (viz – mise 28 [Anomální rostlina] v sektoru Jupiter) je nemožné.

1. Dojdi do Skadovska

  • Přijato od: Agent Kostik
  • Výchozí místo: kousek jižně od výchozího bodu.
  • Cílová lokace: bod 1 na mapě
  • Popis úkolu:

Po začátku dobrodružství byste měli potkat dva potulné Stalkery. Schovejte zbraň a zeptejte se vůdce na nejbližší tábor a on vás nasměruje k vraku lodi na jihu. Schovejte zbraň a vstupte do lodi.

2. Podivný úkaz

  • Počáteční místo: bod 2 na mapě
  • Cílová lokace: bod 3 na mapě
  • Popis mise:

Chléb vám přikáže, abyste zkontrolovali stanici bagru. Vydejte se na označené místo z jižní strany. S trochou štěstí se vám podaří najít tělo nějakého Stalkera a okrást ho. Pomocí detektoru (obrazovka) lokalizuj artefakt a vyndej ho z vody.

Pomocí žebříku (vlevo u beden) se dostaň nahoru a dále – otvorem (obrazovka) dovnitř. Schody tě dovedou nahoru k ozářenému kormidlu, které se vyvinulo v a artefakt. Ven vás povede ozářená chodba, paralelní s tou, kterou jste se dostali ke schodům.

Venku na vás budou čekat tři Stalkerové (dva z nich se schovávají na začátku). Budete „požádáni“, abyste artefakt vydali. Pokud mu ho necháte, odnese ho Chlebu a získáte odměnu. Boj je nevyhnutelný. Můžete artefakt odevzdat a pak pár vteřin sledovat Stalkera (začne utíkat) a zabít ho daleko od jeho kumpánů několika božími ranami do zad. Je na vás, jestli se vrátíte a dorazíte je. Nezapomeňte si vyzvednout odměnu.

3. Tři kamarádi

  • Získáno od: Cardana (poté, co mu dáte 2 lahve vodky)
  • Počáteční lokace: bod 4 na mapě
  • Cílová lokace: body 5, 6 na mapě
  • Popis úkolu:

Vydejte se k bodu 5 na mapě a najděte díru v zemi, kterou propadnete přímo do jeskyně. Vezměte si detektor a vydejte se na označené místo (na mini-mapě byste si měli všimnout šedé tečky, která ukazuje nedaleké tělo (obrazovku), které byste měli vykrást). V jeskyních byste měli najít další dva pohyblivé artefakty. Měli byste si dávat pozor na časté anomálie. Chodba za Stalkerovým tělem vás vyvede ven.

Kostru druhého přítele mechanika najdete v bodě 6, jižně od dubové anomálie (obrazovka). Měli byste být připraveni na to, že na vás zaútočí blízcí psi (doražte je krátkými sériemi ze samopalu). Vezměte si jeho PDA a masku. Z přenosu se dozvíte o artefaktu na vrcholu stromové anomálie.

Než se vydáte nahoru, seberte artefakt úplně dole. Začněte lézt na strom z větve směřující na jih, nejprve zleva (západně). Stále stoupejte nahoru. Nakonec by měl detektor ukázat na artefakt ležící u některých větví (obrazovka).

4. Nedosažitelná skrýš

  • Získáno z: Snag
  • Počáteční umístění: bod 7 na mapě
  • Cílové umístění: bod 8 na mapě
  • Popis mise:

Drápová anomálie v sobě skrývá dva artefakty. Jeden se nachází dole, druhý najdete, když vylezete na pokroucenou konstrukci. Otočte se směrem na západ a měli byste vidět dvě chodby (obrazovka). Jsou propojené, ale skočte (vyplatí se před tím uložit) do té pravé, protože levá má u vchodu silné anomálie. Vyjměte detektor a u východu najdete artefakt.

Nyní byste měli jít a prozkoumat hlubší chodby. Na jihozápadě najdete vchod umístěný dostatečně nízko, abyste ho mohli použít. Vezměte si zbraň (dobře se zde hodí puška) a vydejte se chodbou, přičemž odhánějte skákající příšery. Dojděte k vozu na zelených místech (obrazovka) a vezměte z jeho vnitřku bednu. Použijte chodby směřující nahoru u východu.

Vraťte se do sídla Stalkerů. Krabici můžete vrátit nebo ji ukázat mechanikovi, který ji otevře za 500 mincí. Tentokrát úkol zrušíte, ale získáte několik zajímavých předmětů (včetně jednoho artefaktu). Pokud úkol dokončíte normálně a krabici vrátíte, Shag se s vámi podělí o její obsah. Můžete se rozhodnout, který předmět si chcete vzít, a v podstatě by to měl být artefakt. Můžete si ho vybrat společně s jakýmkoli jiným předmětem, kromě helmy.

5. Pomoc pronásledovateli

 

  • Získáno od: Awl
  • Počáteční lokace: bod 9 na mapě
  • Cílová lokace: bod 9 na mapě
  • Popis mise:

U kotlové anomálie najdeš dva slídily. Po krátké cutscéně se jeden z nich dostane do potíží a vy budete požádáni o pomoc. Awl vám dá lékárničku a požádá vás, abyste ji předali jeho příteli. Než se vydáte dál, vyplatí se prohlédnout vnitřní část anomálie, protože se tam nacházejí pohyblivé artefakty. Kvůli popáleninám budou potřeba léky. Stalker ti nakonec dá další artefakt.

6. Tábor žoldáků

 

  • Získáno od: Sova
  • Počáteční místo: bod 11 na mapě
  • Cílová lokace: bod 12 na mapě
  • Popis mise:

Do sídla žoldáků se dostanete přes bažiny. Pokud se tam vydáte v noci (můžete například odpočívat do 22:00 v základně Stalkerů), můžete se tam vplížit ze západní strany, kde najdete vchod do kanálu u fundamenů. Pohybujte se dostatečně vysoko, abyste nedělali hluk, a dostatečně nízko, abyste zůstali nepovšimnuti. Díky tomu se dostanete dovnitř, aniž by o tom někdo věděl (samozřejmě použití baterky není dobrý nápad).

Abyste se dostali nahoru, vyberte si nejvzdálenější žebřík. V tuto chvíli končí stealth část, protože hra vám neumožňuje nepřátele jakkoli tiše zabíjet. Zbraně s tlumičem a nůž vám nebudou k ničemu, vojáci si vás stejně všimnou. Budete muset bojovat s velkou skupinou nepřátel, takže se zaměřte na pobyt za kryty, časté ukládání a headshoty.

Ve 3. patře vyhledejte stůl s notebookem, který byste měli vzít. Najděte dva vyčnívající vojáky (obrazovka) a vezměte si z jejich vybavení dva PDA. Nyní se můžete vrátit k zaměstnanci a vrátit mu nalezené předměty.

7. Vezměte žoldákům jídlo.

  • Získáno od: Po (pokojném) vstupu na území žoldáků.
  • Počáteční lokace: bod 13 na mapě
  • Cílová lokace: bod 1 na mapě
  • Popis mise:

Žoldáci tě pustí dovnitř, pokud jim přineseš jídlo. Pokud je nechceš zabít (měl bys je ušetřit, protože je můžeš využít v pozdější části hry), měl bys jim přinést 6 kusů: konzerv, chleba a klobásy. Vše si můžete koupit od Medvěda v sídle Stalkerů. Nyní byste měli jít do zadní části komplexu (bod vyznačený na mapě), kde v jedné z beden najdete dobrou sadu nářadí.

8. Chybějící slídilové

  • Obdrženo od: Grouse
  • Počáteční místo: bod 14 na mapě
  • Cílová poloha: bod 15 a poté 16 na mapě.
  • Popis mise:

Po příchodu na vyznačené místo budete přes vysílačku nasměrováni na bod 16. U označeného domu se setkáte s Grousem (obrazovka), který nás zavede dovnitř. Nezapomeňte si uložit hru, protože budete muset bojovat se dvěma neviditelnými nepřáteli (příšery se objeví chvíli před útokem).

Během boje se neustále pohybujte. Nemiřte však do nenavštívených částí budovy, dokud boj neskončí. Jeden nepřítel najednou už stačí. Neplýtvejte municí, střílejte na nepřítele jen tehdy, když je vidět a máte na něj dobrou mušku. Můžete použít pušku, protože stejně bojujete na krátkou vzdálenost. Po poražení nestvůr (obrazovka) vám parťák otevře výtahovou šachtu, kterou se dostanete do sklepa.

Prohledejte tři těla Stalkerů a poté se vydejte hlouběji do doupěte příšery za svým zaměstnancem (obrazovka). Neustále se krčte a zpomalujte (výchozí nastavení – ctrl + shift). Vyjděte ven a prozatím se rozdělte se svým parťákem.

Fáze 2

Cílová lokace: body 2, 22 na mapě.

Po několika dnech bude mise aktualizována a vy se budete muset vydat na základnu Stalkerů a zeptat se Breada na Grouse. Budeš nasměrován do Dock Cranes. Jakmile tam dorazíte, najděte tělo v malé budově vlevo a otevřete dveře vpravo (obrazovka).

Promluvte si s vojáky stojícími u mrtvoly. Stalkerův život skončí bez ohledu na průběh rozhovoru. Prohledejte mrtvoly a vraťte se na velitelství a do Chlebu. Dokončením mise se vám odemkne úspěch.

9. Doupě Bloodsuckerů

 

  • Získáte z: Automaticky po dokončení mise 8.
  • Počáteční lokace: bod 2, poté 11 na mapě
  • Cílová lokace: bod 17, poté 18 na mapě
  • Popis mise:

Vydejte se na velitelství Stalkerů a informujte Breada o doupěti. Poté si promluvte se Sovou a zeptejte se ho na plyn. Bude vás to stát 2000 mincí, ale alespoň získáte další bod na mapě – 17 – most plný nepřátelských anomálií. Na červeném bodě (obrazovka) vyhledejte džíp a vezměte z jeho zadní části krabici.

Ostatní vozidla můžete prohledat a najít v nich zásoby. Krabici na náklaďáku v bodě 17 však v tuto chvíli neotevřete. V modrém bodě pod mostem (zřícený fragment) vyhledejte ohořelý vrak (obrazovka). Uvnitř se bude nacházet krabice s klíčem a dokumenty. Až budete mít oba klíče, vraťte se k bodu 17 a otevřete krabici na náklaďáku, abyste získali kanystr s benzínem.

Vydejte se k bodu 18 na mapě, kde budete muset kanystr připojit ke krabici vlevo od ventilu (obrazovky) a pustit plyn do doupěte příšer. Po umístění kanystru na správné místo otočte ventilem. Vezměte si zbraň, protože budete muset čelit přicházejícím Bloodsuckerům (v pravém horním rohu obrazovky je počítadlo času). Až čas vyprší, vraťte se za Chlebem a informujte ho o zničení doupěte. Můžete také prodat Sově dokument.

10. Rozhodněte se, co udělat

 

  • Obdrženo od: Sultán
  • Počáteční lokace: bod 10, poté 2 na mapě
  • Cílová lokace: bod 11 na mapě
  • Popis mise:

Sultán vám řekne o plánovaném útoku na Stalkery. Podejte o tom zprávu Chlebovi. Poté si promluvte s Knucklesem, který stojí vedle Sultána, a řekněte mu, že s ním chcete v noci vyrazit. Až budete na místě, promluvte s ním znovu a řekněte mu, že jste připraveni zaútočit.

Je čas se rozhodnout – buď můžete bojovat po boku banditů a zabít Stalkery na lodi, nebo začít střílet do zad svým „přátelům“ – banditům. Po skončení boje (obrazovka) si vyzvedněte odměnu buď u náčelníka banditů, nebo u náčelníka Stalkerů, označenou na mapě.

11. Transakce

 

  • Obdržíte od: Sultána (po splnění mise 10 ve prospěch banditů) nebo Chleba (mise 10 ve prospěch „hodných“).
  • Počáteční místo: bod 10 (bandité) nebo 2 na mapě.
  • Cílová lokace: bod 19 (bandité) nebo 20 na mapě
  • Popis mise:

V téže noci, kdy jste splnili misi 10, se vydejte na označené místo. Promluvte si s vůdcem a pak následujte skupinu (po dobrém se musíte přikrčit a pomalu dojít ke kulaté budově). Podívejte se na krátkou scénu a poté začněte likvidovat nepřátele. Používejte kryty a často ukládejte (nejlépe do různých slotů). Po skončení boje prohledejte tělo obchodníka, seberte PDA a promluvte si s vůdcem skupiny, abyste si vyzvedli odměnu.

Všimněte si – PDA, které jste právě našli, a PDA z mise 17 (Historie povinností) v sektoru Jupiter jsou obě velmi důležité. Pokud je předáte Sově, nebudete moci dokončit misi 21 (Přeživší monolitu) [Jupiter]. Abyste se tomu vyhnuli, měli byste se rozhodnout mezi Povinností a Svobodou a obě zařízení předat příslušnému vůdci na základně Stalkerů v sektoru Jupiter (volba 1:1 vás nikam nepovede, stále budete neutrální).

Navíc předáním PDA Sově přijdete o misi 0 ze sektoru Jupiter.

12. Přineste si kardanové nástroje

 

  • Získáno od: Cardan
  • Počáteční místo: bod 4 na mapě
  • Cílová lokace: body 13, 21 na Zatonské mapě;
  • Popis mise: Místnost je určena pro všechny, kteří se chtějí dostat na místo, kde se nacházejí:

V podstatě po celou hru budete hledat nástroje. Existují tři různé typy nástrojů, dvě sady pro každý region. První dvě najdete v regionu Zaton. Na jemné nástroje narazíte během mise 7 a základní nástroje najdete na pile. Tam si však musíte dávat pozor na ozbrojené zombie. Přesně v bodě 21 se nachází chatrč a v ní na půdě (obrazovka) Základní nástroje. Po prvním setkání s nimi se zombie začnou objevovat po celé mapě světa.

Fáze 2 – kalibrační nástroje

Cílová lokace: bod 9 na mapě Pripjať;

Tuto sadu nástrojů najdete až poté, co se dostanete do sektoru Pripyat. Vydejte se do supermarketu (bod 9) a zároveň dávejte pozor na psy. Projděte dveřmi zablokovanými nábytkem.

Před vámi je skutečný labyrint místností. Za předpokladu, že stojíte u vchodu – otevřete a projděte dveřmi vpravo, poté prázdným rámem dveří vlevo (otevřete dveře, kterými se psi snažili dostat dovnitř), chodbou vpravo a poté na křižovatce vpravo. Na konec chodby a doleva, prázdným rámem dveří. Nyní byste se měli ocitnout v místnosti se schody vedoucími do sklepa, ve kterém je nářadí (obrazovka). Můžete sestoupit ještě níže a z nebezpečné anomálie vyjmout artefakt.

13. Stingray 5

  • Získáno z: ze začátku hry
  • Počáteční lokace: –
  • Cílová lokace: bod 23 na mapě
  • Popis mise:

Najděte jeden z vraků vrtulníku v bažinách. Poté, co se ke stroji přiblížíte, jej můžete prohledat. Než se vrátíš zpět, stojí za to zkontrolovat schránku na druhé straně vrtulníku a pečlivě prohledat bažiny a najít artefakt (pozor na vodní „kužely“, to jsou nebezpečné anomálie). Mise se aktualizuje a skončí „sama od sebe“, jakmile postoupíte v ději.

14. Stingray 2

  • Získáno z: ze začátku hry
  • Počáteční lokace: –
  • Cílová lokace: bod 24 na mapě
  • Popis mise:

V Železném lese hledejte další vrtulník. Elektrické anomálie budou docela nepříjemné, takže mějte poblíž lékárničku. Musíte prohledat stroj a vyplatí se také prohlédnout okolní mrtvoly. V této anomálii můžeš použít detektor a najít artefakt.

15. Mapy oblastí

  • Obdržíte: automaticky po dokončení mise 14
  • Počáteční místo: bod 24 na mapě
  • Cílová lokace: bod 25 na mapě
  • Popis mise:

Prohledání vrtulníku z mise 14 (Železný les) povede k nové misi. Musíte předat mapy pilotovi (obrazovka) ze základny Stalker. Od této chvíle tě může vzít do dalšího sektoru (Jupiter) za 1000 mincí, nikoliv za 3000 jako dříve.

16. Stingray 3

 

  • Získáno z: od začátku hry
  • Počáteční lokace: –
  • Cílová lokace: bod 26, poté 27 na mapě
  • Popis mise:

Ptejte se některého ze Stalkerů na vrtulníky a budete odkázáni na Noeho, který staví archu. Jeho loď se nachází v bodě 26 na mapě (obrazovce). Otevřete dveře a rychle se za ně schovejte, protože hostitel vás přivítá brokovnicí.

Opatrně si s ním promluvte – pokud neřeknete, že jste Stalker, nebude s vámi chtít mluvit vůbec. Poté, co se ho zeptáte na vrtulník, bude souhlasit, že vás dovede na Plošinu. Uložte si hru, podívejte se na krátkou cutscénu a pak se vydejte po vyznačené cestě do „propasti“.

Po teleportaci na Plošinu si dejte pozor, abyste nespadli do nižší „úrovně“. Můžete se porozhlédnout po jeskyních, ale vše, co najdete, jsou příšery a dvě mrtvoly pilotů. Poslední tělo leží poblíž samotného stroje, který musíte prohledat.

17. Evakuační místa – B2

  • Získáno od: automaticky po splnění mise 16
  • Počáteční místo: bod 27 na mapě
  • Cílová lokace: bod 2 na mapě
  • Popis mise:

Po prohledání vrtulníku na Plateu automaticky začnete novou misi. Promluvte si o zmizelých vojácích s Breadem (obrazovka) a mise skončí.

17. Při hledání Straky

  • Obdrženo od: Gonta
  • Počáteční místo: bod 28 na mapě
  • Cílová lokace: nedaleko bodu 1 na mapě Jupiter, bod 12 na mapě Jupiter.
  • Popis mise:

Tento úkol můžete splnit až poté, co se dostanete do sekce Jupiter. Po příchodu na základnu Stalkerů si všimněte nově příchozího – Flinta (obrazovka). Nachází se kousek před bodem 1. Musíš se chvíli pohybovat po místnosti a po w chvíli ti nováček začne vyprávět příběh. Vyslechněte si ho celý a poté se ho zeptejte na podrobnosti. Vydejte se k bodu 12 a najděte umírajícího Třísku. Nabídněte mu pomoc a vyslechněte si další příběh.

Vraťte se ke Flintovi, počkejte na další příběh a trpělivě si ho vyslechněte. Poté si s ním promluvte. Zbývá poslední příběh a zjistíte Flintovu skutečnou identitu.

Upozornění – jako náhradník mise – byste se nyní měli podívat na misi 6 (Odplata) v sektoru Jupiter.

Vraťte se na základnu Stalkerů v Zatonu a podejte zprávu o nalezení Straky.

18. Lov na chiméru

  • Přijato od: Gonta, po převzetí mise 17
  • Počáteční místo: bod 28 na mapě
  • Cílová lokace: poblíž bodu 1 na mapě Jupiter, bod 12 na mapě Jupiter.
  • Popis mise:

Než se vydáš do hnízda příšery, musíš se vyspat do tří hodin ráno. Jakmile nastane správný čas, promluv si s Gontem a vydej se na lov. Pohybuj se přikrčeně; vyhýbej se křoví a vydávání zbytečných zvuků. Chiméra na tebe čeká uprostřed scény (obrazovky).

Poté, co se dostanete na místo, vám společníci řeknou, abyste zahájili palbu. Vyplatí se střelit bestii do hlavy předem nebo střílet jako první. Budete mít větší šanci, že bestie rychle padne, aniž by na vaší straně došlo ke ztrátám. Poté vám Gonta dá dobrou pušku. V základně Jupiter Stalker (bod 13 na mapě, ve sklepě) byste si měli promluvit s Traperem (obrazovka). Za odměnu vám dá nějaké peníze.

19. Lákavý obchod

  • Získáte od: Sovy, po dokončení mise 10.
  • Počáteční lokace: bod 11 na mapě
  • Cílová lokace: bod 11 na Zatonské mapě, bod 11 a 17 na Jupiterské mapě.
  • Popis mise:

Musíte najít 3 detektory typu Veles. První z nich byste měli získat po dokončení mise 9. Druhý se nachází v kopáčově chatě (obrazovce) v Kopači v sektoru Jupiter (bod 11). Třetí můžete získat od Hermanna výměnou za splnění mise 14 (Výzkum anomálií), případně jej hledejte na vlastní pěst. S trochou štěstí ji najdete při prohledávání jednoho z těl. Na druhou stranu můžete také získat 100 000 peněz (sbírejte artefakty a prodávejte je Breadovi). Taková suma peněz vám odemkne úspěch, díky kterému se v obchodech objeví nové předměty a po nějaké době začne sám Sova (od něj jste dostali úkol) prodávat detektory Veles za celých 2 000 za kus.

S alespoň třemi detektory se vydejte do bunkru vědců v sektoru Jupiter (bod 17). Uvnitř si promluvte s Navokovem (obrazovka) a předejte mu přístroje. Nyní se musíte vrátit k Sovovi a nahlásit, že jste je dodali. Poté se na 24 hodin vyspěte a opusťte základnu Stalkerů. Až se budete vzdalovat od vraku lodi, Sova vás bude kontaktovat vysílačkou a vy se k němu budete muset vrátit.

Budeš nasměrován k Medvědům, kteří ti dají detektor nové generace. Promluvte si se Sovou a zmiňte se, že dohoda byla jiná. Sova se zmíní o Sultánovi, ale vy byste měli tuto misi dokončit hned a vyžádat si svůj podíl (1 500). Sultánovo vlákno se stejně objeví.

20. Kompas

  • Získáš od: Chléb, po dokončení mise 19
  • Počáteční lokace: bod 2 na mapě
  • Cílová lokace: bod 26, 10 na mapě
  • Popis mise:

(obrazovka). Nezapomeňte se schovat za dveře. Po krátkém rozhovoru ti dá artefakt, který Bread hledá (pokud odejdeš z jeho lodi a vrátíš se po několika vteřinách, dá ti stejným způsobem další). Než ho předáte, podívejte se na další odstavec a nakonec – na další úkol. Dokončením této mise se vám odemkne úspěch, který sníží ceny u Sovy.

Upozornění – Pokud chcete hrát 21. misi – promluvte si se Sultánem a předejte mu artefakt. Vezměte však na vědomí, že po jejím splnění si nás Bread nebude chtít najmout na hledání dalších artefaktů. Také musíte mít na paměti, že vaše reputace během mise poměrně drasticky klesne.

21. Podezřelý obchod

  • Získáno od: Sultán, během mise 20
  • Počáteční lokace: bod 10 na mapě
  • Cílová lokace: bod 2 na mapě, anomálie s artefakty
  • Popis mise:

Tuto misi můžete hrát, pokud jste během mise 20 předali artefakt Sultánovi. Musíte vzít zpět oba prototypy detektorů od Stalkerů. Než se vydáte na cestu, musíte si promluvit s Chlebem a ujmout se nalezení nějakého artefaktu. Nyní se podívejte na své PDA. Pokyny zobrazené během mise (Stinný obchod) jsou vaše potenciální cíle. Vydejte se na lov (obrazovka).

Musíš vystopovat dvě skupiny Stalkerů – detektory ti vydají bez boje, pokud jim dáš nějaké pokročilé zbraně. Pokud žádné nemáte, prostě je zabijte (obrazovka). Po získání obou detektorů bude mise aktualizována a vy se budete muset vrátit k Sultánovi. Bandita vám řekne, abyste si promluvili s Chlebem. Od této chvíle vám druhý z nich bude pravidelně vyplácet peníze. Částka závisí na počtu dní od vaší poslední návštěvy (počítáno v tisících). Může to být nějaký příjem, ale na prodej artefaktů za velké peníze můžete zapomenout.

22. Pověst

  • Získáno od: Nimble / Snag
  • Počáteční lokace: bod 7 / 29 na mapě
  • Cílová lokace: bod 29, 2, 22 na Zatonské mapě,
  • Popis mise:

Mise začne, pokud splníte několik požadavků. Zaprvé si musíte u Nimblea objednat jakoukoli zbraň. Počkejte jeden den, vyzvedněte si objednávku a vybavte se novou zbraní. Jakmile se pokusíte opustit základnu, zastaví vás Snag (obrazovka), který si myslí, že máte jeho zbraň. Řekněte mu, že zbraň je vaše a nemáte v úmyslu ji vydat. Vraťte se za Nimblem a zeptejte se ho na situaci (prozrazení Snagova jména na tom nic nemění).

Jděte na místo, kde byl Snag předtím (mise bude aktualizována, jakmile se tam dostanete), ale on už tam nebude. Zeptej se na něj Breada a ten tě nasměruje do doků (bod 22). Pokud nechcete hrát se skupinou banditů, přejděte do druhé fáze mise. Řekl bych, že byste měli zahájit palbu, jakmile si skupiny v docích všimnete. Pokud si s nimi však opravdu chcete promluvit, budete si muset vybrat mezi odevzdáním zbraně a peněz (částka je zcela náhodná) a pokojným odchodem a bojem s nimi. Pokud nechcete o nic přijít, doporučuji zahájit palbu hned na začátku. Případně nemusíte do doků chodit vůbec a přejděte do fáze 2.

Fáze 2

Jděte na základnu Stalkerů v Jupiteru. Vedle vás do budovy (obrazovky) vstoupí Snag. Následujte ho a zeptejte se na situaci. Tímto, zcela netradičním způsobem, misi dokončíte.

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře