Stalker: Call of Pripyat – Návod - Jupiter – kompletní průvodce

Níže si můžete pročíst kompletní návod lokací Jupiter ve hře Stalker: Call of Pripyat. Průchod veškerými úkoly a také mapy, kde jednotlivé questy najít. Této lokaci předcházela oblast Zaton.

Mapa úkolů v lokaci Jupiter

0. Duty Warehouse

  • Počáteční umístění: body 34 nebo 35 na mapě
  • Cílová pozice: bod 42 na mapě
  • Popis mise:

Pro získání této mise musíte odevzdat PDA nalezené v misi 11 (Transakce) v sektoru Zaton jednomu z vůdců frakce na základně Jupiter Stalker (bod 35 – Svoboda, 34 – Povinnost). Toto rozhodnutí je poměrně důležité, protože určuje, jaký vztah budete mít s oběma stranami (situace 1:1, kdy nás mají všichni rádi, je nemožná). Můžete zůstat neutrální, ale mimo jiné nedokončíte misi 21 (Přeživší monolitu). Bez ohledu na to, kterou stranu jste si vybrali, se budete muset vydat do skladiště (bod 42) a zabít členy opačné frakce (útočníky – pokud jste se Svobodou, nebo obránce – Povinnost). Jakmile přestřelka skončí, měli byste se vrhnout na zásoby ukryté v bunkru (obrazovka). Pokud se přátelíte se Svobodou, bude to obráceně – nejprve zásoby, pak střelba.

1. Dluhy

  • Získáno od: Vano
  • Počáteční lokace: bod 1 na mapě
  • Cílová lokace: bod 2 na mapě
  • Popis mise:

Vano ti dá 5 000 a požádá tě o zaplacení dluhu banditům. Musíte se dostat k muži označenému na minimapě. Projdi kolem strážného a řekni mu, že jsi tu kvůli dluhu. Jack (obrazovka) zvýší částku na 7 000. Máš tři možnosti – zabít, smlouvat o dluhu (můžeš se dostat na 5 000, pokud máš u sebe dobrou zbraň) nebo přidat 2 000 ze svých peněz. Řekl bych, že byste měli zvolit mírovou metodu. Pokud tuto (a další) misi vyřešíte diplomaticky, odemknete si úspěch, díky kterému získáte u Stalkerů respekt. Samozřejmě nikdo neřekl, že po odemčení achievementu se sem nemůžete vrátit a trochu si zastřílet… tím spíš, že Jack má u sebe vzácnou a dobrou pušku.

2. Rukojmí

  • Získáno od: Grizzly
  • Počáteční místo: bod 3 na mapě
  • Cílové umístění: bod 5, případně také 4 na mapě
  • Popis mise:

Při přijetí této mise si budete muset vybrat způsob, jakým ji splníte. Máte dvě možnosti – diplomacii (preferovaná, protože získáte úspěch – viz mise 1) nebo sílu (můžete získat nějakou pomoc [odměnu v penězích], která na vás bude čekat v bodě 4 od 1 hodiny ráno, nebo bez ní [vzácný artefakt – zlatou rybku]). Pokud to chcete udělat silou, probojujte se k bodu 5 a rychle zlikvidujte gangstera hromadícího Stalkera (po chvíli začne střílet).

Diplomatické řešení bude poměrně drahé. Vezměte si od Grizzlyho artefakt a vydejte se do tábora banditů. U vchodu řekněte, že si chcete promluvit se šéfem. Až se ocitnete v hangáru (obrazovka), promluvte si s osobou stojící uprostřed.

Nyní si můžete vybrat, zda mu dáte peníze (15 000), nebo jeden z artefaktů z horní police – zlatou rybku nebo sněhovou vločku. Pokud se sem chcete vrátit a po splnění mise a získání úspěchu je zabít, dejte jim artefakt (později ho dostanete zpět z mrtvoly). Než budete moci bezpečně odejít, jeden z nich vám zkříží cestu a vy budete muset opět zaplatit. Částka je náhodná, obvykle jde o několik tisíc. Poté se spolu se zachráněným přítelem vraťte do základny Stalkerů a vyzvedněte si odměnu.

3. Přineste si nitro nástroje

  • Získáno od: Nitro
  • Počáteční lokace: bod 6 na mapě
  • Cílová lokace: body 7, 8 na mapě Jupiteru.
  • Popis mise:

Tentokrát musíte hledat nástroje pro Nitra. Začneme základními nástroji. Jdi do bodu 7, kde najdeš vlak s elektrickou anomálií uvnitř. Na střechu se dostaneš skokem z nedalekého mostu. Na konci posledního vozu najděte otevřené víko a vejděte dovnitř. Schovejte se před anomálií a vydejte se k prvnímu vozíku. Na levé straně (obrazovce) najdete nářadí. Za nářadím vlevo je východ.

Jemné nářadí najdete v budově v bodě 8. Než se k nim však budete moci dostat, budete se muset probojovat přes skupinu nebezpečných psů a banditů (červený bod na mapě). V horní části označené budovy na tebe čeká elektrická anomálie (a artefakt). Často ukládej a dojdi k zelené skříni, uvnitř které najdeš nástroje (obrazovka).

Fáze 2 – kalibrační nástroje

Cílová lokace: bod 10 na mapě Pripjať;

Tyto nástroje najdete až po dosažení sektoru Pripjať. Jít musíte do budovy v severní části sektoru (bod 10). Uvnitř se nachází obtížně obejitelná elektrická anomálie s artefaktem (nebo dvěma) uvnitř. Můžete se vydat oklikou (přes dvoje dveře a díru ve zdi), ale pak bude těžké artefakt získat. Pokud se vám však podaří anomálii překonat, měli byste proskočit „oknem“ (obrazovkou) v jihozápadní části budovy.

Dostanete se k několika schodům vedoucím do horního patra. Jakmile se tam dostanete, jděte doleva a pokuste se dostat do středu budovy. Tam bude mutant, který se bude vydávat za Byrra. Pokud budete mlčet, měli byste ho být schopni zlikvidovat jedním výstřelem z Gaussovy zbraně do hlavy (viz – mise 1 v sektoru Pripjať). V malé místnosti uprostřed budovy najdete nářadí (zelený bod na mapě – obrazovce).

4. Rádiové vybavení

  • Získáno od: Nitro
  • Počáteční umístění: bod 6 na mapě
  • Cílové umístění: bod 9 na mapě
  • Popis mise:

Při hledání rádiových součástek se musíte vydat do továrny v bodě 9. Použijte žebříky v zadní části budovy (obrazovka), dostaňte se na střechu a dovnitř otevřeným poklopem. Musíte se rozhlédnout po místnostech. Na jednom ze stolů (1. patro počítáno shora) najdeš cívku s drátem. Za otvorem v podlaze vedoucím do spodního patra je police s další částí. Ve 2. patře se nachází artefakt a dvě „zelené destičky“ (na stole a kovové polici) a nádoba s kalafunou.

Ve 3. patře – další cívka (stůl) a nějaké elektronické součástky na stole u protější stěny (obrazovka). 4. – zelené destičky na stole a radin v malé místnosti vpravo (za „vlasy“ visícími podlahou stropu). Po zkompletování všech rádiových součástek (objeví se aktualizace mise, která vám to řekne) se vraťte do Nitra.

5. Kopachy

  • Získáno od: Strýček Jar
  • Počáteční místo: bod 10 na mapě
  • Cílová lokace: bod 11 na mapě
  • Popis mise:

Na tuto misi se vyplatí vzít si odstřelovací pušku (viz – oranžové body na mapách). Vydejte se společně se strýčkem do vesnice plné zombie (obrazovka). Zlikvidujte zombie a vydejte se dovnitř budovy. V horním patře na vás čeká váš přítel.

Po krátké cutscéně na vás zaútočí skupina žoldáků (obrazovka). Nyní se vám bude hodit odstřelovací puška; samozřejmě miřte na hlavy. Nakonec seberte kořist a promluvte si s Yarou.

6. Odplata

  • Získáno od: Tříska
  • Počáteční lokace: bod 12 na mapě
  • Cílová lokace: bod 1 na mapě
  • Popis mise:

Tato mise spočívá v dokončení mise 17 (In search of Magpie) ze sektoru Zaton. Poté, co se dozvíš Flintovu identitu, máš tři možnosti – zlepšit své vztahy s Povinností (bod 34) nebo Svobodou (bod 35) tím, že o Flintovi řekneš příslušnému vůdci. Můžeš je také ignorovat a říct to pouze Gontovi ze Zatonu. Za splnění tohoto úkolu získáš úspěch.

7. Lov na bažinaté krvežíznivce

  • Získáno od: Trapper
  • Počáteční lokace: bod 13 na mapě
  • Cílová lokace: bod 14 na mapě
  • Popis mise:

Traper, kterého jste požádali o práci, vám řekne o krvelačných příšerách, které se potulují po bažinách. Čekají tam na vás tři nebezpeční nepřátelé. Doporučuji se během boje neustále pohybovat a používat pušku. Vyplatí se chodit pozpátku a střílet těsně před útokem. Nezapomeňte si vyzvednout odměnu.

8. Lov neidentifikovaných mutantů

  • Obdrženo od: Trapper, po misi 7
  • Počáteční místo: bod 13 na mapě
  • Cílová lokace: bod 15 na mapě
  • Popis mise:

Musíte se dostat na opuštěnou stanici. Vchod je přímo na označeném místě. Tiše vejděte dovnitř budovy. Nalevo od vchodu najdete prvního ze dvou nepřátel (obrazovka). Nemá smysl střílet, jakmile zvedne ruce, nepoškodíte ho pak. Střílejte dál zpoza zdi a vykloněte se jen natolik, abyste mohli vystřelit. Umožní vám to vyhnout se poškození od předmětů, které po vás budou mutanti házet. Až oba zlikvidujete, vraťte se pro odměnu.

9. Noční lov

  • Získáno od: Trapper, po misi 8
  • Počáteční lokace: bod 13 na mapě
  • Cílová lokace: bod 16 na mapě
  • Popis mise:

Po nějaké době po dokončení poslední mise obdržíte rádiovou zprávu od Trappera. Navštivte ho a on vám zadá úkol. Musíte počkat do večera (22:00 bude v pořádku). Noční vidění vám bude velkým pomocníkem (obrazovka). Chiméra běží kolem bodu vyznačeného na mapě (16). Musíte do ní poměrně hodně střílet, než padne (zejména při nastavení vyšší obtížnosti). Nezapomeňte, že se musíte neustále pohybovat a snažit se vyhýbat skokům. Po boji získáte nějaké peníze a dobrou pušku. Odemkne se vám také úspěch.

10. Krádež

  • Získáte: po splnění mise 23 v sektoru Zaton (viz – návod níže).
  • Počáteční místo: bod 18 na mapě
  • Cílové umístění: body 19, 20, 21 na mapě
  • Popis mise:

Během mise 23 se setkáte se Snagem. Po rozhovoru s ním jděte do sklepa (bod 18) a pokud v truhle (obrazovce) nic není – vložte něco dovnitř. Nyní si jdi na hodinu odpočinout a po probuzení truhlu znovu zkontroluj. Ukáže se, že tě někdo okradl.

Navštiv medika (bod 19) a zeptej se, co se stalo. Pošle tě do Zulovy věže. Ten vám (obrazovka) poví o lidech, které vyhnal ze své věže. Šli směrem ke stanici (bod 21). Vydej se po nové stopě. V malé budově vás čeká zraněný Snag a vedle něj stojící bandita se zbraní. Můžete ho bez výčitek zabít.

Je na tobě, jestli chceš Snagovi dát lékárničku, nebo ho dorazit a vzít si jeho PDA. Vejděte do kanalizace pár kroků severně od kolejí, za plošinou. Dole v rohu místnosti najdeš trezor (zástěnu) s vybavením, které jsi vzal z truhly. Jejich převzetím zpět misi dokončíte.

11. Smlouva s vědci

  • Získáno od: Garryho
  • Počáteční lokace: bod 22 na mapě
  • Cílová lokace: body 7, 18, 20 na celkové mapě Zatonu
  • Popis mise:

Jeden ze Stalkerů, který se zdržuje v bunkru vědců (obrazovka), vás požádá, abyste mu přinesli dva artefakty – Meat Chunk a Kolobok. Oba byste měli najít v anomáliích v sektoru Zaton.

12. Oáza

  • Přijato od: Profesor Ozersky
  • Počáteční lokace: bod 23 na mapě
  • Cílová lokace: bod 24 na mapě
  • Popis úkolu:

Je čas dozvědět se více o Oáze. Vydejte se na opuštěné nádraží (bod 24) a zbavte se zombie uvnitř. Do tunelů plných psů se dostaneš dveřmi v jižní stěně. Po průchodu dveřmi se zastav a zahni doprava.

Před vámi je bludiště chodeb. Popíšu vám cestu, kterou musíte projít každou „křižovatkou“. Výchozím bodem je pozice, ve které je vpravo [na jihu] slepá ulička (několik kroků po průchodu dveřmi a odbočení doprava). Jdeme – východ, jih, východ, jih, jih a východ. Měli byste skončit v široké chodbě osvětlené jedinou lampou, která vás zavede do místnosti s několika sloupy (obrazovka).

Pokud projdete sloupy po vyznačené cestě (nahoru), budete se moci dostat do místnosti s Oázou. Pokud to pokazíte nebo se pokusíte projít náhodně, skončíte na začátku místnosti. Při skoku seberte artefakt (obrazovku). V tu chvíli do místnosti vstoupí smečka psů. Zabijte je, nebo pokud chcete ušetřit munici – vylezte po žebříku na levé straně a dostaňte se ven střechou. Vraťte se k vědcům a získejte odměnu.

13. Přerušované psy-emise

  • Získáno od: Profesor Hermann
  • Počáteční lokace: bod 25 na mapě
  • Cílová lokace: bod 26 na mapě
  • Popis mise:

Ujistěte se, že máte s sebou granáty a tablety psy-bloku. Promluvte si s žoldákem stojícím před bunkrem vědců – Topolem – a společně s družinou se vydejte do tunelu na severu (bod 27). Až tam dorazíte, znovu si s ním promluvte a začněte operaci. Můžete zůstat vzadu a sledovat, jak se žoldáci zbavují zombií. Vaším úkolem je získat artefakt z místnosti vlevo. Vyndejte prototyp detektoru (z mise 19 ze sektoru Zaton), vezměte pilulky a opatrně se pohybujte, přičemž se vyhýbejte elektrickým anomáliím.

Najdi vchod do další místnosti na východní stěně. Před tebou je zavalená police (obrazovka) a převržený sud, přes který můžeš skočit. V poslední místnosti na tebe čeká artefakt. U zdi je vedle AK47 granát, který se může hodit. Použijte kovové dveře a vstupte do místnosti s vojáky.

Psionický nepřítel se pokusí ovládnout mysl žoldáků. Máte pár sekund na útok, než se z nich stanou vaši nepřátelé. Nepřítel by měl přicházet ze strany vchodu do tunelu po naší pravici. Házejte po něm granáty nebo použijte granátomet (obrazovka). Po každém útoku se schovejte za zeď/kryt. Je důležité mít něco mezi sebou a nepřítelem. Bez očního kontaktu na vás není schopen zaútočit. Pokud jste jednali dostatečně rychle, žoldáci by měli být stále naživu a vy se s nimi budete moci vrátit do bunkru vědců.

14. Výzkum anomálie

  • Získáno od: Profesor Hermann
  • Počáteční lokace: bod 25 na mapě
  • Cílové místo: body 28, 29, 30, 31 na mapě
  • Popis mise:

Navštivte mechanika vědců (bod 28) a vezměte si od něj 3 senzory. Je čas navštívit tři anomálie s prototypem detektoru v ruce. Vyhni se zjištěným hrozbám (obrazovka) a umístěj senzor do středu každé anomálie. V bodě 29 je elektrická anomálie, v bodě 30 ohnivá a v bodě 31 chemická. Jakmile budete na správném místě, objeví se informace, že můžete senzor umístit. Vrať se k profesorovi a vyzvedni si odměnu. Od této chvíle se můžeš vědce zeptat, zda se v oblasti tří anomálií, které sleduje, nenacházejí nějaké nové artefakty. Přímý pohled na ně máš také v PDA.

Fáze 2

Cílová lokace: body 14, 32 na mapě.

Pokud profesorovi řekneš, že se chceš podílet na jeho výzkumu, budeš moci umístit další senzory. Tentokrát obdržíte dva senzory a budete je muset umístit do chemické anomálie v bažinách (bod 14) a do ohně (obrazovky) typu na hřbitově (bod 32). Postup je stejný jako minule.

Fáze 3

Umístění cíle: bod 26 na mapě

Opět řekni Hermannovi, že se chceš podílet na jeho výzkumu. Nabídněte mu pomoc s měřením. Než si promluvíte se žoldáky (26), měli byste se vybavit odstřelovací puškou. Topal vám dá vybrat, kam se vydáte jako první. Jděte na Kopachu a zaujměte pozici na vrcholu kopce (obrazovka). Vytáhněte odstřelovací pušku a vyčkejte. Zombíci budou vycházet z domu vlevo a z ruin vpravo. Po skončení měření se společně s týmem přesuňte na další místo – do bažin.

Začněte s odháněním zombíků. Než se stihnete nadechnout, objeví se prasečí mutanti. Snažte se držet v blízkosti žoldáků a sledujte okolí. Prasata budou přicházet z východu a západu a bandité a zombie z jihu. Mise je poměrně obtížná a měli byste často ukládat do různých slotů (zejména při vyšším nastavení obtížnosti). Po chvíli můžete skončit s jediným Stalkerem a spoustou mrtvol v okolí. Po skončení měření si promluvte se žoldákem a vraťte se k vědcům. Splněním tohoto úkolu se vám odemkne úspěch.

15. Hypotéza

  • Obdrženo od: Profesor Ozersky, po dokončení mise 14
  • Počáteční místo: bod 23 na mapě
  • Cílová lokace: bod 30 na mapě
  • Popis mise:

Místní cíl: Promluvte si s profesorem o svém posledním úkolu. Požádá vás o výzkum zvýšené aktivity mutantů během měření. Vydejte se k požární anomálii a umístěte senzor na místo vyznačené na minimapě. Nehýbejte se a počkejte, až se ze severu a jihu objeví skákající nepřátelé (obrazovka). Jste obklopeni anomáliemi, které nepřátele zraní a zapálí, což vám pomůže v boji. Po nějaké době budete informováni o konci experimentu. Vezměte si zařízení a vraťte se k vědci.

16. Anomální činnost

  • Obdrženo od: Profesor Hermann
  • Počáteční místo: bod 25 na mapě
  • Cílová lokace: bod 33 na mapě
  • Popis mise:

Ptejte se Hermanna na výsledky skenování anomálií (mise 14). Pošle nás do věže (bod 33). Dostaňte se na vrchol budovy, postavte se ke zničené bariéře a seberte prototyp detektoru. Objeví se anomálie (obrazovka) a po několika sekundách z ní začnou vypadávat mrtvoly. Překonejte bariéru a prohledejte těla. V jednom z nich je PDS.

17. Historie služby

  • Získáno od: automaticky po získání PDA z mise 16.
  • Počáteční místo: bod 33 na mapě
  • Cílová lokace: bod 11 na Zatonské mapě nebo bod 35 / 34 na Jupiterské mapě.
  • Popis mise:

V této misi je nutné předat nalezené PDA správné osobě. Podle toho, koho chcete mít rádi, můžete PDA předat Lokimu (Svoboda) [bod 35], Shulgovi (Povinnost) [bod 34] (obrazovka), nebo ho prodat Sově [bod 11], pokud chcete zůstat neutrální (tím si odemknete achievement, díky kterému získáte slevy u mechanika a obchodníka na základně Stalkerů v sektoru Jupiter).

Všimněte si – PDA, které jste právě našli, a PDA z mise 11 (Transakce) v sektoru Zaton jsou nesmírně důležité. Pokud je obě dáte Sově a zůstanete neutrální, nebudete moci dokončit misi 21 (Přeživší monolitu). Abyste se tomu vyhnuli, měli byste se rozhodnout mezi Povinností a Svobodou a dát obě zařízení příslušnému vůdci na základně Stalkerů v sektoru Jupiter (když dáte každému jedno, nic vám to nepřinese, stále zůstanete neutrální).

18. Anomální aktivita

  • Získáno od: profesora Hermanna, po splnění předchozích úkolů vědců.
  • Počáteční místo: bod 25 na mapě
  • Cílová lokace: bod 36 na mapě
  • Popis úkolu:

Po rozhovoru s profesorem o dalším úkolu vás požádá, abyste v terénu továrny (bod 36) vyhledali dokumenty. Hledejte vchod na vyznačeném místě (na levé straně obrazovky). Dokumenty hledej v posledním patře na stole (sleduj značku na minimapě). Po jejich sebrání uložte hru. Budete se muset vrátit k profesorovi, ale jakmile se pokusíte opustit továrnu, ukáže se, že na vás vojáci nastražili past. Musíte zlikvidovat 7 nepřátel. Jeden z nich bude mít PDA, které byste měli ukázat Hermannovi.

19. Hlídání vědců

  • Obdrženo od: Profesor Hermann
  • Počáteční lokace: bod 25 na mapě
  • Cílová lokace: bod 13 na Zatonské mapě nebo body 34 / 35 na Jupiterské mapě.
  • Popis mise:

Vědce se zeptejte na vojáky, kteří hlídají bunkr, a on nám řekne, že máme najít náhradu. Pokud chceš zůstat neutrální – zeptej se žoldáků (obrazovka) ze sektoru Zaton (bod 13). Na druhou stranu si můžeš zlepšit vztahy s jednou z jupiterských frakcí – promluv si s Lokim (Svoboda) [bod 35], nebo se Šulgou (Povinnost) [bod 34]. Nakonec se můžeš zeptat Chleba a jeho mužů, pokud jsi je nezabil během mise 10 v sektoru Zaton.

20. BEZPILOTNÍ LETADLO

  • Získáš od: po prozkoumání vraku na označeném místě.
  • Počáteční místo: bod 37 na mapě
  • Cílová lokace: bod 28 na mapě
  • Popis mise:

V místě označeném na mapě najdete vrak letadla. Vezměte z něj paměťový modul. Vezměte ho k mechanikovi vědců a požádejte ho, aby ho odemkl. Bude to stát 2 000 a budete muset počkat 2 hodiny, než práci dokončí. Nyní můžete modul prodat Sově.

Fáze 2

Cílová lokace: body 38, 39, 40 na mapě.

Tato fáze není samotnou misí, ale vyžaduje popis. V předchozí fázi mise 20 jste získali souřadnice tří úkrytů, které nyní navštívíte. Začněte od severu (bod 38). Najděte vchod do kanalizace s chemickými anomáliemi u bažin. Jedna z mříží je odemčená (obrazovka). Na konci stoky najdeš truhlu s dopisem.

V bodě 39 byste měli najít na kopci pokřivený strom, který roste směrem k velkému „kopáči“. Musíte ho opatrně obejít a dostat se k horní části stroje. Vpravo najdete vchod do chaty s chemickou anomálií a batoh u zdi (obrazovka). Uvnitř se nachází další dopis.

Poslední dopis, a co je důležitější – puška – na tebe čeká v bodě 40. Pořadí zde není důležité, zbraň se prostě objeví na posledním ze tří míst. Na označeném místě najdete stavbu s chemickými anomáliemi uvnitř (vchod ze severozápadní strany, po žebříku). Musíte zkontrolovat trčící trubku (obrazovka). Dopisy můžeš prodat Sově za hloupý peníz.

21. Přeživší z monolitu

  • Získáno od: Major Degtyarev
  • Počáteční lokace: bod 41 na mapě
  • Cílová lokace: body 34, 35 na mapě
  • Popis mise:

Na základně Jupiter vás skupina vojáků (obrazovka) požádá o pomoc při získání důvěry Stalkerů. Musíte požádat frakci, které se držíte (pokud jste neutrální, podívejte se na odstavec níže). Poté se s přáteli vydejte ke skupině vojáků a sledujte scénku (obrazovka). Po obřadu najdete v truhle ve spodní části základny Stalker vlastní brnění frakce, se kterou se přátelíte.

Poznámka – tato mise je striktně spojena se dvěma misemi – 11 (Transakce) ze sektoru Zaton a 17 (Historie povinností) ze sektoru Jupiter. V případě problémů bych řekl, že byste se měli podívat na jejich walkthrough.

22. Evakuační místa – B205

  • Získáno z: automaticky, po splnění mise 16 ze sektoru Zaton.
  • Počáteční umístění: bod 27 na mapě Zatonu.
  • Cílová lokace: bod 44 na mapě Jupiteru
  • Popis mise:

Po dosažení základny se musíte zbavit několika zombie. V domě, který se nachází přesně na označeném místě, najdete na stole dokumenty, které ukončí misi. Můžete je předat Sokolovovi (voják uvnitř bunkru vědců – vedle bodu 22).

Fáze 2

Než opustíte terén, vyplatí se prohlédnout si nedaleký tunel (obrazovka).

Budete muset zabít několik psů. Vpravo nad ním jsou dveře osvětlené žárovkou, které tě zavedou do místnosti se stavidlem a elektrickým zámkem (otevřít ho budeš moci až po sebrání již zmíněných dokumentů). V nově otevřené místnosti znič prkna na pravé straně (obrazovka). Projděte šachtou a vyjděte její levou stranou.

Ve velké místnosti je Byrr. Jak si pamatuješ, čas od času zvedne ruce a vytvoří silové pole – neútoč na něj tedy. Projdi dalšími dveřmi a vylez po žebříku nahoru. Dostanete se do místnosti plné zbraní.

23. Stingray 1

  • Obdrženo od: od začátku hry
  • Počáteční umístění: –
  • Cílová lokace: body 43, 6 na mapě
  • Popis mise:

Vraťte se k vrtulníkům. Pokud jste dorazili na místo označené jako 43, měli byste před sebou vidět minové pole. Případ nemá způsobit výbuch. Je to docela jednoduché – stačí jít po chodníku vlevo a sledovat minimapu, zda se neobjeví tmavší místa. Na světlém povrchu chodníku (obrazovky) je snadno odhalíte.

Po prozkoumání stroje a sebrání černé skříňky uvidíte zábavnou scénu, během níž do minového pole (obrazovka) vběhne velká skupina mutantů. Sledujte ohnivou show a zabijte přeživší. Krabici předejte mechanikovi v základně Jupiter Stalker (bod 6). Po 3 hodinách se k němu vraťte, zaplaťte za jeho práci a poslechněte si nahrávku.

24. Stingray 4

  • Získáno od: ze začátku hry
  • Počáteční lokace: –
  • Cílová lokace: bod 45 na mapě
  • Popis mise:

Poslední z vrtulníků v tomto sektoru se zřítil na terén továrny na jihovýchodě. Vchod najdete v bodě 45. Jděte do nižšího patra (schody vpravo). Projděte osvětleným tunelem (obrazovka).

Tunel bude končit žebříkem – použijte ho a vylezte nahoru. Projděte po kovovém lešení kolem místnosti, malou místností [*] a dále – ke vchodu ve zdi (obrazovka). Po schodech vedoucích dolů se dostanete do haly s vrtulníkem a několika psími mutanty. Prohledejte stroj.

25. Stingray Squad

  • Získáte: automaticky po splnění mise 24
  • Počáteční místo: bod 45 na mapě
  • Cílová lokace: –
  • Popis mise:

Mise skončí „sama od sebe“, jakmile postoupíte v ději.

26. Cesta do Pripjati

  • Získáno od: automaticky po splnění mise 23
  • Počáteční místo: bod 6 na mapě
  • Cílová lokace: bod 46 na mapě
  • Popis mise:

Místnost: Promluvte si s průvodcem (bod 46) o cestě do Pripjati (obrazovka). Nasměruje nás do nedávno navštívené továrny, abychom našli nějaké dokumenty.

Fáze 2 – dokumenty

Cílová lokace: 47, 48, 49, 50, 51 na mapě.

Přesně v bodě vyznačeném na mapě (47) najdete vchod do budovy. Musíte lokalizovat dokumenty označené na minimapě. Složka je na stole v místnosti vlevo, ve druhém patře. Další dokument je na kovové polici (48). Jdi tam (obrazovka) pomocí průchodu mezi budovami.

Vyjděte ven a vchodem na (49) se vraťte do první budovy. Minimapa vás navede ke složce ležící na dřevěné polici v přízemí. Další dokument je v hale, u které havaroval vrtulník (viz – mise 24 a popis, jak se k němu dostat). Na kovovém stole (obrazovka) najdete dopis, který potřebujete (50). Poslední dokument je velká složka v prvním patře malé budovy, bod (51) ukazuje vchod ze západní strany.

Fáze 3 – chemická laboratoř

V malé místnosti (viz – mise 24 a [*]) vezměte bílou složku (obrazovka).

Fáze 4 – kontrola průchodu

Cílová lokace: 52 na mapě

Jděte ještě jednou k vraku (viz – mise 24 a popis, jak se dostat k vrtulníku). Naproti stroji je za ocelovou „stěnou“ (zástěnou) průchod.

Měli byste se dostat do velké haly s malou ocelovou místností (obrazovka). Uvnitř seberte modrou složku. Z továrny můžete ven přímo z této haly, a to přes chodbu ve východní stěně způsobenou nákladním autem. Všechny dokumenty nalezené v této misi můžete prodat Sově.

Fáze 5 – rozhovor s mechanikem

Cílová lokace: Na místě, kde se nachází mechanik, se můžete vydat na cestu: 6 na mapě

Abyste tuto misi definitivně ukončili, promluvte si s mechanikem ze základny Stalkerů v sektoru Jupiter (bod 6).

27. Pripjať 1

  • Získáno od: automaticky po misi 26
  • Počáteční místo: bod 6 na mapě
  • Cílová lokace: bod 20 na mapě
  • Popis mise:

Začněte od pití se Zuluem (obrazovka) v jeho věži (bod 20). Rozhovor nemusíš prodlužovat – stačí, když budeš mluvit o výpravě a po chvíli vypadneš.

Fáze 2 – SEVA

Cílová lokace: body 11 / 29 na Zatonské mapě nebo bod 53 na Jupiterské mapě.

Dalším krokem ve vašich přípravách by mělo být zakoupení pořádného obleku SEVA (obrazovka). Pokud vám budou přát okolnosti (slevy, respekt, širší nabídka v obchodech), měli byste ho najít už za 22 / 25 tisíc (Sova – bod 11 na Zatonské mapě) / (Havaj – bod 53 na Jupiterské mapě). Případně si ji můžete objednat u dodavatele – Nimble (bod 29 na Zatonské mapě), za cenu o něco vyšší. V případě, že potřebujete peníze, prodávejte artefakty Breadimu.

Fáze 3 – tým

Cílová lokace: body 1, 35 / 34 , 22, 23 na mapě Jupiter.

Nabírání členů do týmu s sebou nese určité náklady. Začněte u Vana (bod 1), který bude chtít 5 000 za svůj oblek. Po zaplacení ho odveďte k Zuluovi. Vaším dalším cílem je Strider – vůdce vojáků z mise 21 (Monolith Survivors). Můžete ho naverbovat pouze v případě, že jste tuto misi dokončili. Najdeš ho před dveřmi (obrazovkou) vedoucími k vůdci Svobody (bod 35), nebo Povinnosti (bod 34), podle toho, se kterou frakcí se přátelíš. Tvůj kamarád nemá problém se svým oblekem, takže ho prostě vezmi k Zuluovi.

Dalším šťastlivcem je Sokolov – voják ubytovaný v bunkru vědců (vedle bodu 22). S jeho oblekem je problém – promluvte si s profesorem Ozerským (bod 23) a splňte misi 28. Poté vezměte Sokolova k Zuluovi a vyzvedněte si úspěch zvyšující šance vašeho týmu na přežití (obrazovka).

Měli byste se začít připravovat na cestu. Měl by vám stačit dobrý samopal (s optickým zaměřovačem a granátometem), puška a spousta munice. Můžete využít toho, že vylepšená SEVA nabízí o 10 kg více (+několik artefaktů ve slotech a můžete nést až 70 kg). Misi ukončete tím, že Zuluovi řeknete, že jste dokončili sestavení týmu (čtyři lidé vejdou dovnitř, jeden [Nitro – mechanik] otevře průchod). Cesta do Pripjati byla popsána v jiné části průvodce.

28. Anomální rostlina

 

  • Získáno od: Profesor Ozerský
  • Počáteční místo: bod 23 na mapě
  • Cílové místo: bod 54 na mapě
  • Popis úkolu:

Musíte se dostat k anomálii a najít rostlinu pro profesora (obrazovka). Je to vhodná chvíle vyzkoušet si nový oblek SEVA, zvláště pokud jste ho již vylepšili u jedné z mechanik. Po předání rostliny budete moci pokračovat v misi 27 a měli byste také získat úspěch (Hermann začne prodávat nový lék, který vám umožní přežít emisi, když jste venku).

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře